عابر السبيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كن في الدنيا كانك غريب او عابر سبيل

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت حلو شويه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
احمد زكي

احمد زكي

نكت حلو شويه Empty
مُساهمةموضوع: نكت حلو شويه   نكت حلو شويه I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 25, 2009 10:19 pm

واحد بيصرخ من الدور العاشر الحقونى الحقونى حماتى عوزه تنتحر قالولو وانت زعلان ليه قالهم الشباك مش عاوز يتفتح مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها
-0مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت جماعة اغبية عملوا أتوبيس يمشى بالعرض .... عشان يركبون كلهم قدام
مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين
22واحدة حامل فى ثلاث توائم يوم الولادة الدكتور بيطلع العيل الأول لقاه نايم وساكت قعد يضريه على وشه حتى صرخ الطفل ركنه على جنب وطلع الطفل الثانى لقاح زى أخوه قعد يضربه لما فاق وركنه ..... جه الدكتور يدور على الطفل الثالث مش لاقيه راح ماشى وقال للممرضة كملى لأنهم اثنين بس ...... الممرضة جت تكمل لقت الطفل الثالث طالع براسه بالراحة وبيسألها ... هو الراجل اللى بيضرب العيال مشى ولا لسة واحد بيسال ابوه بيفول له مين اللى جاب لك النجفة دى يابابا لما اتجوزت ماما ؟؟؟ قال له لأ .. ده جدك ........ الولد : طب مين اللى جابلك العربية ؟؟ قاله جدتك .... قال له امال ماما جابت لك ايه ؟؟؟ قال له الضغط استلذ ال تلميذ الثعلب بيولد ولا بيبيض قاله ده مكار اتوقع منه اي حاجه
واحد مسطول ماشى فى بيتهم خبط فى امه.. راحت قالت له:انت اعمى؟؟ مش شايفنى؟؟ بص لها بمنتهى الهدوء وقال:لأ ... انا شفتك طبعآ بس مش فاكر فين؟؟
اتنين محششين راحو عزى ، فسالو اهل الميت هو مات ليه ، قالوا لهم ان رصاصة جت في راسه ، قالوا كويس ماجاتش في عينه

بيقولك مرة واحد رجع من شغلة لقى مراته نايمة مع واحد قالها واالله عال النهاردة رجالة بكرة تشربى سجاير
Laughing bounce cheers afro
bravo

نكت حلو شويه Empty
مُساهمةموضوع: bravoooooooooo   نكت حلو شويه I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 25, 2009 11:00 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
bravooooooooooooooooooooooooo
بس بجد جميلة جدا و يا ريت ما تحرمناش من كوميديتك
الجامدة اوي دى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نكت حلو شويه
صفحة 1 من اصل 1